Obchodní podmínky
Před objednáním služeb nebo produktů z naší nabídky Vám doporučujeme se seznámit s našimi obchodními podmínkami.
Ceny
- všechny ceny jsou uvedeny bez DPH
- ceny pro osobní, telefonické a e-mailové objednávky se stanovují dle aktuálního ceníku
- pro objednávky přes e-shop platí zvýhodněné ceny se základní slevou 5%
- pro vyšší nebo dlouhodobé odběry jsou ceny stanovovány individuálně dohodou
- kompletace počítače a základní instalace u nás zakoupeného software je zdarma
Objednávka a dodací podmínky
- objednávky přijímáme on-line e-shopem, e-mailem, telefonicky, faxem nebo osobně
- dodací lhůta počítačových sestav je standardně 48 hodin
Platební podmínky
- platba v hotovosti při odběru zboží
- při platbě převodním příkazem je zboží vydáno po připsání částky na náš bankovní účet
- možnost prodeje na finanční leasing
- možnost prodeje na operativní leasing
- možnost prodeje na splátky
- stálí zákazníci platí převodem po dodání zboží
Reklamační podmínky
- záruční i mimozáruční servis je prováděn v místě sídla firmy ADC Systems s.r.o., pokud není při prodeji ujednáno jinak
- v záruční době, která vyplývá z Občanského resp. Obchodního zákoníku, přebírá ADC Systems s.r.o. všechny zákonem stanovené podmínky. V námi prodloužené lhůtě, která je uvedena na daňovém dokladu, provádíme veškeré opravy zdarma a na produkty poskytujeme pouze zprostředkovanou záruku od výrobce. Za tuto záruku ručí výrobce produktu a nevzniká na ni právní nárok
- díly, u kterých je požadován záruční servis, musí být dodány kompletní včetně příruček a ovladačů a v originálním obalu. Ke každému dílu zákazník předloží doklad o koupi
- v případě nesplnění podmínek v předcházejícím bodě nebo mechanického či jiného poškození zboží se zákazník vystavuje nebezpečí, že oprava nebude uznána jako záruční. V tomto případě zákazník nese veškeré náklady spojené s opravou
- při závadě, projevující se jen u určitého software musí zákazník dodat originální instalační médium a prokázat legální způsob jeho nabytí
- v případě neoprávněné reklamace (závada se neprojevuje, neznalost obsluhy, viry, neodborné zásahy) může být účtován poplatek 500Kč